You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Mortal Kombat: Reckoning. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Saturday, May 28th 2011, 12:24pm

Mortal Kombat DLC Klassic Skins Pack Trailer

Please find enclosed a new video from Warner Bros. Interactive Entertainment and NetherRealm Studios, unveiling the first DLC for the recently released Mortal Kombat. The first downloadable pack offers gamers a chance to get all of the pre-order content in one set. The collection consists of seven pre-order klassic character skins for Sub-Zero, Scorpion, Reptile, Ermac, Mileena, Jade and Kitana and klassic fatalities for Reptile, Scorpion and Sub-Zero. The pack will be available starting June 7th on Microsoft Xbox Live Arcade for 400 Microsoft Points or $4.99 on PlayStation Network.

Mortal Kombat is the most brutal installment of the legendary fighting game to date and is currently available on the PlayStation®3 computer entertainment system and Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft in 2011. The game, along with the upcoming DLC, have all been developed by NetherRealm Studios, led by Mortal Kombat creator and creative director Ed Boon.

Das packet 4.99 USD das geht echt in Ordnung

Mortal Kombat ohne übertriebene Gewalt, ist wie ein Ego-shooter ohne Waffen

This post has been edited 1 times, last edit by "p.matt" (May 28th 2011, 12:29pm)

König Lumpi

Unregistered

2

Saturday, May 28th 2011, 2:17pm

Das ist doch mal ne gute Nachricht. Das man die Skins und Fatalitys für nicht mal 5 € bekommt ist ein starkes Ding. Hätte ehrlich gesagt erwartet das WB damit den interessierten Kunden noch richtig von seinem Geld befreien möchte. Also hoffentlich bleibt der Preis.

Aber wird es nun auch ein Classic Smoke Skin geben? Weil Sub-Zero ändert doch bei Scorpions Fatality seine Farbe in Smoke Grau :)

3

Saturday, May 28th 2011, 2:23pm

Das ist ja eht ganz cool, ganz schön übel wenn man bedenkt, dass ein paar Leute die einzelnen Skins für 30€ bei eBay gekauft haben. Hoffe mal es gibt die auch einzeln, denn 3 davon hab ich ja schon
Ruhe in Frieden Markus, wir werden dich vermissen ;(

Project One

Unregistered

4

Sunday, May 29th 2011, 3:06pm

DLC download

Ne kurze Frage, kann ich mir die DLC mit nem Austria-acc von Deutschland aus mit eine PSN-Austria Card laden?

5

Sunday, May 29th 2011, 5:33pm

ja...... du musst sie einfach über deinen Aust acc. downloaden und isntalieren, dannach wechselst zu deinem hauptacc. und dann kannst diese nutzen...

Project One

Unregistered

6

Sunday, May 29th 2011, 5:46pm

ja...... du musst sie einfach über deinen Aust acc. downloaden und isntalieren, dannach wechselst zu deinem hauptacc. und dann kannst diese nutzen...

Ja gut danke für die schnelle Anwort, weil ich mal was von VPN Ip sperre oder so ähnlichem gelesen habe.

7

Sunday, May 29th 2011, 9:25pm

Für welches System denn ?? Die VPN Sperre gibt es soweit ich weiß nur für die X-Box, aber da müsste dir jemand anderes weiterhelfen.
Ruhe in Frieden Markus, wir werden dich vermissen ;(

ssub-zzero

Hehe der ist aber fies ;) der ssubzzero

• Send private message

8

Monday, May 30th 2011, 3:26pm

Hab mir mal erlaubt einen thread zu eröffnen,
How to do vpn, ausl.ps3.

ssub-zzero

• Send private message

9

Tuesday, June 7th 2011, 12:06pm

Los männer ladet runter ^^ sie sind da :)

10

Tuesday, June 7th 2011, 12:13pm

ohne scheiß??? bin no auf arbeit was kosten sie jetzt genau???
weil dann hole ich noch ne karte´fürn ösistore :D:D:D:D, euro bleibt ja euro, oder gibt es da unterschiede??

ssub-zzero

• Send private message

11

Tuesday, June 7th 2011, 12:17pm

ja, auf xblx sind die unter dem buchstaben M drinn, ca. 140 kb groß, noch nicht in der officiellen dlc liste und noch nicht mit vpn gesperrt ...

ps3 hab ich noch kein feedback gehört.

12

Tuesday, June 7th 2011, 12:22pm

alles klar, danke...nützt mir im mom e nichts, denn ohne ÖsiPSNkarte kann ich ncihts ruterladen, DE geht für AT nicht :(:( mist verdammter

ssub-zzero

• Send private message

13

Tuesday, June 7th 2011, 12:24pm

ja weiss ich, ich hab mein uk acc schon gepimpt :)

14

Tuesday, June 7th 2011, 12:41pm

Muss ich mir ja auch noch ne kleine schweizer Card zulegen, wa?!
R.I.P.

ssub-zzero

• Send private message

15

Tuesday, June 7th 2011, 5:08pm

Warner Bros. Interactive Entertainment and NetherRealm Studios announce today that the first DLC pack for the legendary fighting game Mortal Kombat is officially available. Featuring all of the of the pre-order content in one set, this collection consists of seven pre-order klassic character skins for Sub-Zero, Scorpion, Reptile, Ermac, Mileena, Jade and Kitana and klassic fatalities for Reptile, Scorpion and Sub-Zero. It is now available for purchase on Microsoft Xbox Live Arcade for 400 Microsoft Points or $4.99 on PlayStation Network.

If you are attending E3, please be sure to stop by the Warner Bros. Interactive Entertainment booth (South Hall 2401) to check out the upcoming new DLC content – all-new warrior Skarlet – where she will be playable for the first time.

Mortal Kombat is the most brutal installment of the legendary fighting game to date and is currently available on the PlayStation®3 computer entertainment system and Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft in 2011. The game, along with the upcoming DLC, have all been developed by NetherRealm Studios, led by Mortal Kombat creator and creative director Ed Boon.

16

Tuesday, June 7th 2011, 6:22pm

würd mir die evtl jemand mit ner schweizer Version sharen?
Bin bis ende nächster woche total abgebrannt und würd mich dsnn über guthaben, oder rücksharen revangieren...
R.I.P.

17

Tuesday, June 7th 2011, 6:43pm

Schade, dass die MK 2 Outfits von Mileena, Jade und kitana nicht dabei sind

18

Tuesday, June 7th 2011, 7:36pm

ist ja noch gar nix im store :S oder wo habt ihr schon was gefunden ?

@Hell
sobald es soweit ist kannst bei mir sharen ;)

19

Tuesday, June 7th 2011, 7:44pm

PSN ist noch nichts drinne, anscheinend aber schon bei XBOX´s VPN oder wie das heißt

20

Tuesday, June 7th 2011, 9:57pm

ist ja noch gar nix im store :S oder wo habt ihr schon was gefunden ?

@Hell
sobald es soweit ist kannst bei mir sharen ;)

Fette Sache, Alter. Danke dir...
R.I.P.