Ich hab mich bepisst vor lachen: http://www.dorkly.com/video/9233/dorkly-…-kombat-pervert
Die Seite ist echt hammer, saugeile Videos dabei
Die Seite ist echt hammer, saugeile Videos dabei
Mortal Kombat VS Верховна Рада (Parlament)
"this video is about the members of Ukrainian parliament (verkhovna rada) fighting against mortkal kombat characters. As u see when politicians get hit, they bleed with money instead of blood. The 1st politician is Simonenko (communist), that is why he hits sub-zero with hammer and sickle"
Zitat:TheNaytron
"this video is about the members of Ukrainian parliament (verkhovna rada) fighting against mortkal kombat characters. As u see when politicians get hit, they bleed with money instead of blood. The 1st politician is Simonenko (communist), that is why he hits sub-zero with hammer and sickle"
Zitat:TheNaytron
xD omg wie geil
jetzt weiß ich was ich nächstes jahr zu Halloween machen werde xD
am geilsten ist ja der Liu Kang typ xD wie der alle antanzt xD einfach zum schießen
jetzt weiß ich was ich nächstes jahr zu Halloween machen werde xDam geilsten ist ja der Liu Kang typ xD wie der alle antanzt xD einfach zum schießen
xD omg wie geiljetzt weiß ich was ich nächstes jahr zu Halloween machen werde xD
am geilsten ist ja der Liu Kang typ xD wie der alle antanzt xD einfach zum schießen![]()
Erinnerte mich stark an Partyboy aus Jackass